Suksesshistorier

Mange ulike forhandlere har brukt Shopping-kampanjer for å nå ut til potensielle kunder som søker etter det de selger. Her er noen av dem.

Paper Culture

Paper Culture når ut til designelskere på nettet. Paper Culture brukte visuelle annonser på Google Shopping for å vise frem de vakre designene sine og dra i land nye kunder.

Public Bikes

Public Bikes finner syklister som søker. San Francisco-bedriften Public Bikes brukte Google Shopping-kampanjer for å utvide rekkevidden sin og spre sykkelglede til enda flere.

Swarovski

I Swarovski så de muligheten til å nå ut til forbrukerne i hverdagen når de søker etter det riktige tilbehøret. Ved å oppgradere mobilopplevelsen til kundene har Swarovski økt nettsalget med 50 % sammenlignet med året før, og mobilsalget har økt med over 150 %.

Petit Bateau

Petit Bateau har optimalisert den digitale markedsføringen ved å legge inn data fra den fysiske butikken i Google Analytics. Med butikksalget inkludert var avkastningen på annonseringen plutselig seksdoblet.

Pilikon

SportScheck

SportScheck ønsket å tiltrekke flere kunder til butikkene sine. Ved hjelp av annonser for varer i butikk har de oppnådd maksimal eksponering på mobil. Etter at selskapet begynte å annonsere for varer i butikk, har både antallet besøk og omsetningen økt betraktelig i butikkene.

Pilikon

Flere løsninger for å utvikle bedriften din

Se alle løsningene