Oppgrader Smart Shopping-kampanjer og lokale kampanjer til Performance Max med ettklikksverktøyet som kommer de neste månedene. Finn ut mer
Kom i gang

Performance Max-kampanjer

Dagens kunder kan finne det de leter etter, på stadig flere plattformer – både på og utenfor internett. Maksimer rekkevidden din, og nå ut til flere kunder uansett hvor de shopper. Med Performance Max får annonsører tilgang til flere annonseplasser, annonseformater og målgrupper i alle Google-kanaler – inkludert YouTube, Søk og Discover.1

Kom i gang Se video

Dette kan du få til med Performance Max-kampanjer

Maksimer rekkevidden

Bli synlig i hele Googles annonsebeholdning og i alle annonseformater. Finn nye kunder uansett hvor og når de søker etter eller ser på innhold.

Skap mer trafikk og flere salg

Nå ut til flere konverterende kunder på Google, og generer flere nett-, butikk- og omnikanalsalg.

Få innsikt og oppdag trender

Få tilgang til anvendbar innsikt som kan gi deg bedre kampanjeresultater, og finn nye og uventede målgrupper som matcher målene dine.

Vis frem produktene dine for flere hundre millioner potensielle kunder – med én kampanje.

video som spilles av i youtube-spilleren
detaljert produktinformasjon- og finn-ut-mer-knapp blar gjennom favorittbloggene eller -nyhetsbrevene sine
kort med produktinformasjon og vurdering Google-søk etter «joggesko i nærheten» på mobil Google-søk etter «joggesko i nærheten» på nettbrett
None None
None None
None None
None None

Optimaliser mål for nettsalg og salg i butikk

Uansett om kundene ser etter varene dine på nettet eller i butikk, kan du nå dem begge steder. Med Performance Max kan du måle og optimalisere mål for nettsalg og salg i butikk, for eksempel butikkbesøk, telefoner og klikk på veibeskrivelser.

Finn ut mer

La oss konfigurere en Performance Max-kampanje

Kom i gang
Kvinner som snakker om Performance Max

Vanlige spørsmål

  • 1 I Europa kan Performance Max-kampanjer brukes sammen med alle tjenester for prissammenligning. Annonsene vises på vanlige søkeresultatsider og andre plattformer som er valgt av tjenesten for prissammenligning.
  • 2 Kilde: Google/Ipsos, «How People Shop with YouTube», global undersøkelse fra juli 2018. Brukere mellom 18 og 64 år som er på nettet minst én gang i måneden og har kjøpt noe det siste året (n = 24017), (3) YouTube-data, juni 2018