Performance Max-kampanjer
Dagens kunder kan finne det de leter etter, på stadig flere plattformer – både på og utenfor internett. Maksimer rekkevidden din, og nå ut til flere kunder uansett hvor de shopper. Med Performance Max får annonsører tilgang til flere annonseplasser, annonseformater og målgrupper i alle Google-kanaler – inkludert YouTube, Søk og Discover.1
Kom i gang Se videoDette kan du få til med Performance Max-kampanjer
Maksimer rekkevidden
Bli synlig i hele Googles annonsebeholdning og i alle annonseformater. Finn nye kunder uansett hvor og når de søker etter eller ser på innhold.
Skap mer trafikk og flere salg
Nå ut til flere konverterende kunder på Google, og generer flere nett-, butikk- og omnikanalsalg.
Få innsikt og oppdag trender
Få tilgang til anvendbar innsikt som kan gi deg bedre kampanjeresultater, og finn nye og uventede målgrupper som matcher målene dine.
Vis frem produktene dine for flere hundre millioner potensielle kunder – med én kampanje.
YouTube
Displaynettverket
Google Søk
Discover i Google-appen
Gmail
Maps
Bedriftsprofil
Optimaliser mål for nettsalg og salg i butikk
Uansett om kundene ser etter varene dine på nettet eller i butikk, kan du nå dem begge steder. Med Performance Max kan du måle og optimalisere mål for nettsalg og salg i butikk, for eksempel butikkbesøk, telefoner og klikk på veibeskrivelser.
Finn ut mer-
Suksesshistorie
Joybird opplevde en 95 % økning i omsetningen
Nøkkelstatistikk
95 %høyere omsetning
40 %høyere avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
-
Suksesshistorie
Public Rec fikk 28 % flere konverteringer
Nøkkelstatistikk
28 %flere konverteringer
5 : 1avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
-
Suksesshistorie
Estée Lauder fikk 45 % høyere avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
Nøkkelstatistikk
45 %høyere ROAS (versus Smart Shopping-kampanjer)
2,4 xhøyere konverteringsfrekvens (versus Smart Shopping-kampanjer)
-
Suksesshistorie
Pantaloons genererer 33 % mer avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
Nøkkelstatistikk
13 %økning i antall endelige salg
33 %høyere avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
-
Suksesshistorie
Sportisimo økte omsetningen med 38 %
Nøkkelstatistikk
38 %høyere omsetning
36 %flere konverteringer
-
Suksesshistorie
microspot.ch fikk 40 % høyere omsetning
Nøkkelstatistikk
40 %høyere omsetning
16 %høyere avkastning på annonsekostnadene (ROAS)
-
Suksesshistorie
Giesswein fikk 12 % flere konverteringer
Nøkkelstatistikk
19 %høyere kjøps-/salgsverdi
12 %flere konverteringer
-
Suksesshistorie
Petit Bateau får en økning på 35 % i avkastningen på annonsekostnader (ROAS)
Nøkkelstatistikk
35 %økning i avkastning på annonsekostnader (ROAS)
40 %økning i klikkfrekvens (CTR)
-
Suksesshistorie
Trendyol genererer 45 % flere salg
Nøkkelstatistikk
45 %økning i antall konverteringer
59 %økning i avkastning på annonsekostnader (ROAS)
La oss konfigurere en Performance Max-kampanje
Kom i gangVanlige spørsmål
- 1 I Europa kan Performance Max-kampanjer brukes sammen med alle tjenester for prissammenligning. Annonsene vises på vanlige søkeresultatsider og andre plattformer som er valgt av tjenesten for prissammenligning.
- 2 Kilde: Google/Ipsos, «How People Shop with YouTube», global undersøkelse fra juli 2018. Brukere mellom 18 og 64 år som er på nettet minst én gang i måneden og har kjøpt noe det siste året (n = 24017), (3) YouTube-data, juni 2018