Merchant Center
Med Google Merchant Center får du hjelp til å gjøre butikk- og produktinformasjonen din tilgjengelig over hele Google. Dette betyr at kundene kan finne ut alt de trenger om butikkene og produktene dine, når de søker på en Google-tjeneste. I EØS-området og Sveits kan Merchant Center brukes i kombinasjon med alle tjenestene for prissammenligning (CSS) som du samarbeider med.
Dette kan du gjøre med Merchant Center
Last opp riktig produktinformasjon
Ikke vis kundene utdatert informasjon. Ved å bruke Merchant Center kan du sikre at riktig produktinformasjon, for eksempel om pris og tilgjengelighet, vises til potensielle kunder på Google.
Nå ut til kunder overalt på Google
Med Merchant Center får du flere muligheter enn bare annonsering. Vis produktene dine til kunder på betalte og ubetalte kanaler ved å registrere informasjonen din på Googles plattformer.
Se mer statistikk
Få tilgang til helhetlige rapporter, slik at du kan få en bedre forståelse av hvordan du gjør det i programmene som er knyttet til Merchant Center. Finn nyttig innsikt om blant annet priser og varer, slik at du kan utvikle forretningsstrategien din.
Enda flere fordeler som hjelper deg med å skape vekst
Selg produktene dine globalt
Shopping-annonser er nå tilgjengelig i over 90 land, noe som betyr at produktene dine kan vises globalt. Konfigurer feeder for flere land i Merchant Center for å begynne å vise produktlageret ditt til potensielle kunder over hele verden.
Fremhev kampanjer
Bruk Merchant Center til å konfigurere kampanjer for Shopping-annonsene dine. Konfigurer en kampanje som gjelder for alle produktene på nettstedet ditt, eller begrens kampanjen til utvalgte produkter.
Få bedre resultater med tilpassede muligheter
Med Merchant Center får du ikke bare hjelp til å organisere produkt- og bedriftsinformasjonen din, du får også hjelp til å få bedre resultater. På Muligheter-siden i Merchant Center kan du få et bedre inntrykk av hvordan du kan forbedre produktinformasjonen din eller kampanjene dine, slik at du kan få flere klikk.