Salgsressurser

Ved å innhente hjelp fra profesjonelle fotografer og byråer kan du sørge for at du skiller deg ut som en viktig bidragsyter, at du kan dele den supre Street View-opplevelsen i VR-format, og at klientene dine kan dele Street View-statusen sin med stolthet. Hvis du kunne tenke deg å se data som beviser akkurat hvor godt slikt innhold faktisk er, kan du også ta en titt på statistikkene om virtuelle besøk.

Thumb Sticker

«Bli med innenfor»-klistremerker

  • Promoter nylig fotograferte bedrifter som er lagt til i Google Street View.
  • Skriv ut dette klistremerkedesignet med en valgfri utskriftstjeneste.
Thumb trusted

Fil med Trusted-merket

  • Kvalifiserte Street View-bidragsytere kan bruke Trusted-merket i samsvar med retningslinjene for salg og merkevarebygging, som er angitt nedenfor
  • De som ikke er – eller ikke lenger er – kvalifisert, kan ikke bruke dette merket
thumb cardboard

Google Cardboard

  • Kos deg med Street View i virtuell virkelighet
  • Presenter porteføljens høydepunkter til kunder og potensielle kunder
  • En flott gave, eller noe å legge igjen etter et besøk
  • Mange tilgjengelige stiler

Trusted-spesialistenes rolle

For fotografer eller byråer utgjør Street View-bilder verdifulle forhandlingskort overfor kunder. Hvis du representerer en bedrift som ønsker større eksponering, kan en erfaren Street View-bidragsyter raskt og enkelt skaffe deg økt synlighet. Uansett hva som måtte være rollen din i denne utvekslingen, er det viktig at du forstår ansvaret hver part har, slik det er beskrevet her.

Retningslinjer for merkevarebygging

Google Street View-merkevaren og Trusted-merket kan være verdifulle markedsføringsressurser. Som sertifisert spesialist kan du vise dem frem som symboler på den høye statusen du har oppnådd. Sertifiserte spesialister kan bruke Trusted-merket, ordmerket og merkevareelementene, innbefattet Google-, Google Maps- og Street View-logoene eller andre relaterte logoer. Nedenfor ser du hva du kan og ikke kan gjøre med disse elementene. Hvis du mener at noen bruker Googles merkevareelementer på en måte som ikke er tillatt, kan du rapportere denne upassende bruken.

Åpenhet og ansvar

Google Street View skal gi realistiske fremstillinger av verden. Når du selger fotograftjenester til andre, er det viktig at du også jobber etter dette målet, og at du er innforstått med hvilke plikter og rettigheter du har overfor andre personer og i forbindelse med merkevarer og lokale lover.