Monsterbukse.. bilde og spørsmål!

strikketrollet

Glad i forumet

 
Min første monsterbukse er nå strikket, veldig morsom bukse forresten [:D] Ikke fullt så gøy når man har kjøpt for lite bunnfarge og man måtte komme på nødløsninger for å få ferdig buksa, men det ble til slutt. Nå skal jeg strikke en til storesøsteren til eier av denne buksa [:)]
 
Men ett lite spørsmål:
Når jeg masker/broderer på tenner og øyne, så skulle jeg ønske det ble litt mere tett enn det det blir. Har dere noen tips om hvordan man skal få det fint? Når jeg ser på oppskriften til DuBedåre, så ser det jo så perfekt ut - og det er langt fra min bukse. Så hva gjør dere?
 
på oppskrifta jeg strikker etter skal du brodere med tykkere garn enn det du strikker med. Vet ikke hvordan det blir... er ikke ferdig med strikkinga enda[8D] men det er kanskje et tips?
 
ORIGINAL: Mazter

ORIGINAL: AKA demisk

på oppskrifta jeg strikker etter skal du brodere med tykkere garn enn det du strikker med. Vet ikke hvordan det blir... er ikke ferdig med strikkinga enda[8D] men det er kanskje et tips?


Jepp! Vet ikke om det er min oppskrift du bruker, men jeg bruker hvertfall tykkere garn enn jeg har strikket med for å brodere på ansiktet! Da blir det mye penere og tettere [:)]

Men jeg synes nå buksa di var kjempefin jeg da! [:D]

 
Tykkere garn, selvfølgelig [:D] Tusen takk begge to! Å brodere med dobbel tråd ble hvertfall ikke fint, så nå har jeg enkel tråd i samme garnet som buksa.
Jeg har brukt to oppskrifter denne gangen, både din Mazter of DuBedåre sin!
 
Back
Topp