Kjøpt monsterbukse ;D

* Nattens Dronning *

Glad i forumet
Fikk så lyst på ei monsterbukse til Madelen, men siden jeg ikke er så flink til å strikke, og mamma allerede holder på å strikke et helt sett til Madelen, kjøpte jeg denne monsterbuksen hos ei jente gjennom FINN.NO. (finn.no er tingen altså)[:D]
 
 

Ble dritfornøyd, den er så utrolig kul - synes jeg da!
Den er i str.74-90 og i 100% ull[;)]
 
Noen flere her inne som har strikket eller kjøpt monsterbukse?
Gjerne vis bilde hvis du har[:D] 
 
Så kul! Mamma holder på å strikke en til snuppa nå. [:)]
 
Nei, har dessverre ikke mønster. Men er jo så mange forskjellige monsteransikt man kan strikke, så det MÅ jo finnes på nett. Men hvis dere ikke skulle finne noe, så har de sikkert strikkeoppskrift på disse buksene på vanlige strikkebutikker vil jeg tro[:)]

Men når dere har fått strikket dere ei til deres små, må dere vise bilde av den[:D]
 
Det er bare å google monsterbukse så kommer det opp noen linker. Det er ihvertfall et par bloggere som har oppskrift på bloggen sin.
 
bestemoren til david holder på å strikke til han i dette øyeblikket :) Jeg skal egentlig følge med og lære en ting eller to, men sitter gitt med øl og nøtter, og planlegger og dra ut i kveld (min kveld!)
 
ORIGINAL: enirak

Det er bare å google monsterbukse så kommer det opp noen linker. Det er ihvertfall et par bloggere som har oppskrift på bloggen sin.

Flott dette var en god ide for meg også.[:D] Kuult[;)]
 
Hadde ikke mammamiia lagt ut mønsteret på den tidligere denne uka?
 

Her er Emma sin :)
Den ble litt liten så mamma skal strikke en til, med vrangbord nederst ;)
 
har ønska oss ei te jul har ei vennine så strikke de......
 
Back
Topp