Dette kreves for å bli Trusted-sertifisert

For byråer og fotografer er omdømmet avgjørende. Skill deg ut i mengden og skaff deg potensielle kunder med Trusted-merket fra Street View og en oppføring i indeksen vår over profesjonelle tjenestetilbydere. Når du har tatt 50 publiserte 360-bilder, ser du en invitasjon i Street View-appen om å bli markedsført som sertifisert spesialist når du blir en del av Local Guides.

Trusted-merket for Street View

Lås opp spesielle utnevnelser som toppbidragsyter. Publiser 50 godkjente 360-bilder for å få tilgang til følgende:

  • Et digitalt merke som sikrer at det publiserte arbeidet ditt og profilen din stikker seg ut i Street View-appen
  • Trusted-merkevareressurser samt retten til å markedsføre deg selv som et sertifisert byrå eller en sertifisert fotograf
  • Bedre eksponering gjennom omtale i indeksen for tjenester til leie
  • Potensielle kunder når lokale bedrifter ber om fotografering

Dette kreves for å bli Trusted-sertifisert

Alle godkjente 360-bilder må overholde følgende kriterier for bildekvalitet, tilkobling og egnethet. Du finner kravene i sin helhet i personvernreglene og retningslinjene for godkjenning av bilder på Google Maps.

Bildekvalitet

  • 14 mp eller større (5300 x 2650 piksler)
  • Bildets høyde- og breddeforhold: 2:1
  • Ingen mellomrom rundt horisonten på bildet
  • Ingen betydelige overgangsfeil
  • Tilstrekkelig detaljrikdom i lyse/mørke områder
  • Skarphet: ingen bevegelsesuskarphet og i fokus
  • Ingen forstyrrende filtre eller effekter

Tilkobling

  • Alle tilkoblede 360-bilder skal ha en klar synslinje
  • Ta bilder med én meters mellomrom innendørs og tre meters mellomrom utendørs
  • Du kan øke sjansene for at vi senere kan koble til innholdet ditt, om du utvider samlingen til å dekke en hel gate

Egnethet

  • Samtykke til å vise folk og sted
  • Geografisk nøyaktig plassering
  • Ingen datamaskingenererte områder
  • Ingen opphavshenvisning utenfor nadirområdet
  • Ikke noe hatsk eller ulovlig innhold
  • Når du er registrert, må du overholde retningslinjene våre for salg og merkevarebygging