Suksesshistorier

Mange ulike forhandlere har brukt Shopping-kampanjer for å nå ut til potensielle kunder som søker etter det de selger. Her er noen av dem.

Paper Culture

Paper Culture når ut til designelskere på nettet. Paper Culture brukte visuelle annonser på Google Shopping for å vise frem de vakre designene sine og dra i land nye kunder.

Public Bikes

Public Bikes finner syklister som søker. San Francisco-bedriften Public Bikes brukte Google Shopping-kampanjer for å utvide rekkevidden sin og spre sykkelglede til enda flere.

Swarovski

I Swarovski så de muligheten til å nå ut til forbrukerne i hverdagen når de søker etter det riktige tilbehøret. Ved å oppgradere mobilopplevelsen til kundene har Swarovski økt nettsalget med 50 % sammenlignet med året før, og mobilsalget har økt med over 150 %.

Petit Bateau

Petit Bateau kombinerte butikkdata med Google Analytics for å optimalisere den digitale markedsføringen sin – og avkastningen viste seg å være seks ganger større med butikksalg inkludert.

SportScheck

SportScheck ønsket å få flere folk innom butikkene sine, og brukte derfor annonser for varer i butikk for å oppnå maksimal eksponering overfor de som søker på mobil. Etter at selskapet begynte å kjøre kampanjer med annonser for varer de hadde i butikken, opplevde de en oppgang i både trafikken og inntektene til butikkene.

Flere løsninger for å utvikle bedriften din

Se alle løsningene