GoogleAnalytics

Avanserte segmenter

Segmentering av besøk slik at du kan opprette kraftige filtre med bare noen få museklikk.

Oversikt

Avansert segmentering er en av de mest populære og kraftigste funksjonene i Google Analytics. Den lar deg isolere og analysere trafikken i undergrupper. Du kan velge blant forhåndsdefinerte segmenter som «Betalt trafikk» og «Besøk med konverteringer», eller du kan opprette egne segmenter med et fleksibelt og brukervennlig segmentgenereringsverktøy. Deretter kan du bruke ett eller flere av disse segmentene på gjeldende eller gamle data, og til og med sammenligne segmentresultatene i rapporter. Vi er ganske sikre på at du vil like det.

Fordeler:

  • Med avansert segmentering kan du dele opp alle besøksdata i Google Analytics i deler som er lette å arbeide med.
  • Velg blant forhåndsdefinerte tilpassede segmenter, eller opprett dine egne på en enkel måte.
  • Bruk et segment på all tidligere trafikk, slik at du kan se nærmere på dataene dine og få verdifull informasjon for å forbedre de fremtidige kampanjene og nettopplevelsen.