Performance Max-kampanjer
Dagens kunder kan finne det de leter etter, på stadig flere plattformer – både på og utenfor internett. Maksimer rekkevidden din, og nå ut til flere kunder uansett hvor de shopper. Med Performance Max får annonsører tilgang til flere annonseplasser, annonseformater og målgrupper i alle Google-kanaler – inkludert YouTube, Søk og Discover.1
Dette kan du få til med Performance Max-kampanjer
Maksimer rekkevidden
Bli synlig i hele Googles annonsebeholdning og i alle annonseformater. Finn nye kunder uansett hvor og når de søker etter eller ser på innhold.
Skap mer trafikk og flere salg
Nå ut til flere konverterende kunder på Google, og generer flere nett-, butikk- og omnikanalsalg.
Få innsikt og oppdag trender
Få tilgang til anvendbar innsikt som kan gi deg bedre kampanjeresultater, og finn nye og uventede målgrupper som matcher målene dine.
Vis frem produktene dine for flere hundre millioner potensielle kunder – med én kampanje.
Optimaliser mål for nettsalg og salg i butikk
Uansett om kundene ser etter varene dine på nettet eller i butikk, kan du nå dem begge steder. Med Performance Max kan du måle og optimalisere mål for nettsalg og salg i butikk, for eksempel butikkbesøk, telefoner og klikk på veibeskrivelser.
Finn ut merLa oss konfigurere en Performance Max-kampanje
Kom i gangVanlige spørsmål
Performance Max henter signaler fra Google Merchant Center-produktfeeden din og annen informasjon du oppgir – som konverteringsmål, budsjett, målgruppesignaler og reklameelementer – og viser de mest relevante annonsene i de forskjellige Google-kanalene.
I Europa kan Performance Max-kampanjer brukes sammen med alle tjenester for prissammenligning. Annonsene vises på vanlige søkeresultatsider og andre plattformer som er valgt av tjenesten for prissammenligning.
- Videoer genereres automatisk basert på tekst- og bildeelementene som er sendt inn.
- Overskrifter og beskrivelser genereres automatisk basert på den endelige nettadressen som er sendt inn.
- 1 I Europa kan Performance Max-kampanjer brukes sammen med alle tjenester for prissammenligning. Annonsene vises på vanlige søkeresultatsider og andre plattformer som er valgt av tjenesten for prissammenligning.
- 2 Kilde: Google/Ipsos, «How People Shop with YouTube», global undersøkelse fra juli 2018. Brukere mellom 18 og 64 år som er på nettet minst én gang i måneden og har kjøpt noe det siste året (n = 24017), (3) YouTube-data, juni 2018