Gå til innholdet

Vil du opprette en ny Google Ads-konto?

Du er i ferd med å opprette en ny Google Ads-konto. Du kan opprette en rekke kampanjer i den samme kontoen uten å opprette en ny konto for hver kampanje.

Logg på
Ring for hjelp med påmelding mandag - fredag 8:00 - 17:00
Eksempelannonse av et skosalg og et eksempeldiagram som viser relaterte resultatberegninger
Sommersko
Resultater
Konverteringer
Omsetning
Skosalg
example-business.com
kr 928

Oppnå bedre resultater med automatisk budgivning

Hver dag utføres det milliarder av søk på Google – så legg inn det rette budet og sørg for at potensielle kunder ser annonsen din.

Eksempelannonse av et skosalg og et eksempeldiagram som viser relaterte resultatberegninger
Sommersko
Resultater
Konverteringer
Omsetning
Skosalg
example-business.com
kr 928

Legg inn rett bud med smart budgivning

Budgivning i sanntid
Signaler
Skap merverdi
Maksimer antall salg

Budgivning i sanntid

Eksempel på relaterte bud: matlevering, takeawaymat, ta-med-hjem-mat.
Matlevering
Takeaway-mat
Ta-med-hjem-mat
kr
krkr

Nå ut til målgruppen på det rette tidspunktet

Med smart budgivning optimaliseres budgivningen på auksjonstidspunktet. Budene fastsettes enkeltvis per auksjon, i stedet for et par ganger om dagen. Det gjør at du kan skreddersy budet til hver enkelt brukers unike søk.

Eksempel på relaterte bud: matlevering, takeawaymat, ta-med-hjem-mat.
Matlevering
Takeaway-mat
Ta-med-hjem-mat
kr
krkr

Signaler

En illustrasjon av en auksjonshammer inne i en sirkel av ikoner som representerer kontekstuelle faktorer.

Få flere konverteringer basert på flere milliarder kombinasjoner av signaler

I motsetning til et par grunnleggende justeringer evaluerer den smarte budgivningen alle relevante kontekstuelle faktorer. Dette inkluderer faktorer som søket, enheten og nettleseren, språket og klokkeslettet.

En illustrasjon av en auksjonshammer inne i en sirkel av ikoner som representerer kontekstuelle faktorer.

Skap merverdi

Et diagram som måler inntekter og konverteringer.
Inntekt
Konverteringer

By på konverteringsverdier og maksimer avkastningen

Noen konverteringer er mer verdt enn andre. Ved å måle konverteringsverdier og så by på dem, kan du enkelt finne flere verdifulle kunder.

Et diagram som måler inntekter og konverteringer.
Inntekt
Konverteringer

Maksimer antall salg

En kvinne som jobber som blomsterforhandler, ser på et nettbrett der konverteringer på nettet sammenlignes med konverteringer i butikken.
Nettsalg
Salg utenfor internett

By på salg på nettet og salg i butikk

Maksimer de totale salgstallene, enten de skjer på nett eller i butikk. Du kan måle og optimalisere for butikksalg eller butikkbesøk du genererer via nettannonser.

En kvinne som jobber som blomsterforhandler, ser på et nettbrett der konverteringer på nettet sammenlignes med konverteringer i butikken.
Nettsalg
Salg utenfor internett
En Google Ads-kunde chatter med en vennlig Google Ads-ekspert

Samarbeid med en Google Ads-ekspert og konfigurer den første kampanjen din

  • Vi informerer deg om de nyeste plattformoppdateringene.
  • Vi lager en medieplan som gir deg mest mulig igjen for budsjettet.
  • Vi hjelper deg å lansere den første kampanjen med enkel og praktisk veiledning.
Start nå

Kom i gang med smart budgivning

Med automatisk budgivning kan du få bedre resultater og spare verdifull tid. Utforsk disse modulene for å finne ut hvordan budstrategiene kan hjelpe deg å nå forretningsmålene dine.

  • Optimaliser bud og budsjetter

    Over 80 % av alle Google-annonsører bruker automatisk budgivning.

  • By på det som teller mest

    Annonsører som bytter fra mål-CPA til mål-ROAS som budstrategi, oppnår i snitt 14 % høyere konverteringsverdi uten at avkastningen på annonsekostnadene påvirkes i særlig grad.